ОБЩИНСКИТЕ СОЦИАЛНИ ЦЕНТРОВЕ – ВИНАГИ В ПОДКРЕПА НА ГРАЖДАНИТЕ
В тези трудни за всички времена, в дните на изпитания на човешкия дух и воля, Община Свищов полага системни усилия в подкрепа на гражданите.
В началото на извънредното положение, Общината спешно създаде 24-часов колцентър, в услуга на населението. За кратко време центърът се превърна в свързващо и координиращо звено между отделните институции, ангажирани с прилагането на противоепидемичните мерки, като ефективно осъществяваше връзка между тях и гражданите. До този момент, на разкритите денонощни телефонни линии са обслужени над 400 граждани, а още стотици са консултирани на място в колцентъра, намиращ се в сградата на общинска администрация. Преобладаващите обаждания са на нуждаещи се от съдействие при закупуване на хранителни продукти и лекарства на самотни възрастни хора или лица под карантина, както и за получаване на информация относно пътувания до други населени места, и до областните центрове. Колцентърът предоставя на място бланки на декларациите, които се представят пред контролните органи. Консултирани са граждани, прибиращи се от чужбина, относно наложените от здравните власти правила. Предоставяна е информация на местния бизнес относно режима им на работа в условията на извънредно положение. Оказана е навременна помощ на хора със здравословни проблеми, които не са получили адекватно медицинско обслужване от личния лекар или болничните заведения. Значителна част от обажданията са свързани с подаването на сигнали относно струпване на хора на обществени места, за неспазване на противоепидемичните мерки или наложената карантина и т.н.
Специалистите, приели доброволно да се изправят пред това нелеко предизвикателство и да подкрепят гражданите в този тежък момент са: Теменужка Тодорова – директор на ДЦДУ, Десислава Йорданова – директор на ЦСРИ, Искра Гайдарова – директор на ЦОП и Еленка Макавеева – педагог в ЦОП. Това са хората от другата страна на телефона, които денонощно внимателно и отговорно продължават да приемат всички обаждания и да реагират незабавно, и компетентно при всеки индивидуален случай. Техният личен пример е показателен за съзнателната им гражданска отговорност и социална ангажираност – качества, които многократно са доказали, че притежават при ежедневната си работа с хора в неравностойно положение.
Община Свищов и Общинският кризисен щаб изказват искрени благодарности за проявените от тях всеотдайност, сърцатост, усърдие и професионализъм!
В началото на извънредното положение, Общината спешно създаде 24-часов колцентър, в услуга на населението. За кратко време центърът се превърна в свързващо и координиращо звено между отделните институции, ангажирани с прилагането на противоепидемичните мерки, като ефективно осъществяваше връзка между тях и гражданите. До този момент, на разкритите денонощни телефонни линии са обслужени над 400 граждани, а още стотици са консултирани на място в колцентъра, намиращ се в сградата на общинска администрация. Преобладаващите обаждания са на нуждаещи се от съдействие при закупуване на хранителни продукти и лекарства на самотни възрастни хора или лица под карантина, както и за получаване на информация относно пътувания до други населени места, и до областните центрове. Колцентърът предоставя на място бланки на декларациите, които се представят пред контролните органи. Консултирани са граждани, прибиращи се от чужбина, относно наложените от здравните власти правила. Предоставяна е информация на местния бизнес относно режима им на работа в условията на извънредно положение. Оказана е навременна помощ на хора със здравословни проблеми, които не са получили адекватно медицинско обслужване от личния лекар или болничните заведения. Значителна част от обажданията са свързани с подаването на сигнали относно струпване на хора на обществени места, за неспазване на противоепидемичните мерки или наложената карантина и т.н.
Специалистите, приели доброволно да се изправят пред това нелеко предизвикателство и да подкрепят гражданите в този тежък момент са: Теменужка Тодорова – директор на ДЦДУ, Десислава Йорданова – директор на ЦСРИ, Искра Гайдарова – директор на ЦОП и Еленка Макавеева – педагог в ЦОП. Това са хората от другата страна на телефона, които денонощно внимателно и отговорно продължават да приемат всички обаждания и да реагират незабавно, и компетентно при всеки индивидуален случай. Техният личен пример е показателен за съзнателната им гражданска отговорност и социална ангажираност – качества, които многократно са доказали, че притежават при ежедневната си работа с хора в неравностойно положение.
Община Свищов и Общинският кризисен щаб изказват искрени благодарности за проявените от тях всеотдайност, сърцатост, усърдие и професионализъм!