ЕНЕРГО-ПРО удължава срока за плащане на сметките през март за битовите потребители
ЕНЕРГО-ПРО удължава срока за плащане на сметките през март за битовите потребители
Уважаеми дами/господа,
Обръщаме се към Вас с молба да подпомогнете разпространението на важна информация, свързана с плащането на месечните сметки с падеж след 13 март, до всички битови клиенти на компанията.
Във връзка с обявеното извънредно положение на територията на страната ЕНЕРГО-ПРО предоставя възможност за допълнителен 10-дневен срок на своите битови клиенти, в който те могат да заплатят сметките си за електроенергия с падеж след 13 март 2020 г. Това е поредната мярка, която цели избягването на масово струпване на хора в едно помещение, каквито са и клиентските центрове, където компанията приема плащания от голяма част от своите клиенти.
Компанията ще се обърне и към Български пощи за сътрудничество и информиране за удължения срок на плащане специално на възрастните хора в по-малките населени места.
Бихме искали да Ви напомним, че ЕНЕРГО-ПРО предоставя редица безкасови начини за плащане на месечните сметки за консумирана електроенергия - по банков път чрез директен дебит, банкомат или с платежно нареждане; по Интернет чрез електронно банкиране през сайта на обслужващата банка или през системата за електронно плащане еРау.bg. В случай че клиент има затруднение да погаси дължимата сума за потребена електроенергия, компанията предлага варианти за разсрочване според индивидуалния случай, като заявление за това може да подаде и на телефон 0700 800 61.
Предвид извънредната обстановка всички центрове за обслужване на компанията работят с намалено работно време от 8 до 14 часа с обедна почивка от 12 до 12.30 ч. за дезинфекция. Посещението в клиентските центрове става при нова организация, като в помещението се допускат само толкова клиенти, колкото са работещите гишета, а останалите следва да изчакват своя ред извън клиентския център.
За осигуряване непрекъснато електрозахранване на своите клиенти компанията преустанови всички планови прекъсвания по мрежата до 29 март включително, като ще се извършват само аварийни такива за отстраняване на възникнали повреди.
Следвайки своята политика за откритост и сътрудничество ЕНЕРГО-ПРО е в готовност да предостави на Вас и жителите на община/село... данни или допълнителни разяснения за своята работа при създалата се ситуация. За допълнителна информация, съдействие и въпроси, свързани с дейностите на енергийните дружества от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна, клиентите могат да използват:
Телефон 0700 161 61/имейл info@erpsever.bg - относно присъединявания, смущения в електрозахранването, услуги на ЕРП Север.
Телефон 0700 800 61/имейл service@energо-рго.bg - относно цени, начини на плащане на сметки за електроенергия, услуги на ЕНЕРГО-ПРО-Продажби.
Благодарим Ви за сътрудничеството и бъдете здрави.
С уважение,
Уважаеми дами/господа,
Обръщаме се към Вас с молба да подпомогнете разпространението на важна информация, свързана с плащането на месечните сметки с падеж след 13 март, до всички битови клиенти на компанията.
Във връзка с обявеното извънредно положение на територията на страната ЕНЕРГО-ПРО предоставя възможност за допълнителен 10-дневен срок на своите битови клиенти, в който те могат да заплатят сметките си за електроенергия с падеж след 13 март 2020 г. Това е поредната мярка, която цели избягването на масово струпване на хора в едно помещение, каквито са и клиентските центрове, където компанията приема плащания от голяма част от своите клиенти.
Компанията ще се обърне и към Български пощи за сътрудничество и информиране за удължения срок на плащане специално на възрастните хора в по-малките населени места.
Бихме искали да Ви напомним, че ЕНЕРГО-ПРО предоставя редица безкасови начини за плащане на месечните сметки за консумирана електроенергия - по банков път чрез директен дебит, банкомат или с платежно нареждане; по Интернет чрез електронно банкиране през сайта на обслужващата банка или през системата за електронно плащане еРау.bg. В случай че клиент има затруднение да погаси дължимата сума за потребена електроенергия, компанията предлага варианти за разсрочване според индивидуалния случай, като заявление за това може да подаде и на телефон 0700 800 61.
Предвид извънредната обстановка всички центрове за обслужване на компанията работят с намалено работно време от 8 до 14 часа с обедна почивка от 12 до 12.30 ч. за дезинфекция. Посещението в клиентските центрове става при нова организация, като в помещението се допускат само толкова клиенти, колкото са работещите гишета, а останалите следва да изчакват своя ред извън клиентския център.
За осигуряване непрекъснато електрозахранване на своите клиенти компанията преустанови всички планови прекъсвания по мрежата до 29 март включително, като ще се извършват само аварийни такива за отстраняване на възникнали повреди.
Следвайки своята политика за откритост и сътрудничество ЕНЕРГО-ПРО е в готовност да предостави на Вас и жителите на община/село... данни или допълнителни разяснения за своята работа при създалата се ситуация. За допълнителна информация, съдействие и въпроси, свързани с дейностите на енергийните дружества от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна, клиентите могат да използват:
Телефон 0700 161 61/имейл info@erpsever.bg - относно присъединявания, смущения в електрозахранването, услуги на ЕРП Север.
Телефон 0700 800 61/имейл service@energо-рго.bg - относно цени, начини на плащане на сметки за електроенергия, услуги на ЕНЕРГО-ПРО-Продажби.
Благодарим Ви за сътрудничеството и бъдете здрави.
С уважение,
Ангел Ангелов
Председател на Управителния съвет на „ЕНЕРГО-ПРО Варна” ЕАД
Анжела Тонева
Член на Управителния съвет на „ЕНЕРГО-ПРО Варна” ЕАД
Председател на Управителния съвет на „ЕНЕРГО-ПРО Варна” ЕАД
Анжела Тонева
Член на Управителния съвет на „ЕНЕРГО-ПРО Варна” ЕАД